ОБСЛУГОВУВАННЯ

Обслуговування

Будь-яке обладнання в процесі роботи зношується, тому його необхідно обслуговувати. Фахівці фірми «Котлотех» впораються з будь-якими завданнями, будь це:
– профілактичний техогляд;
– гарантійне або післягарантійне обслуговування;
– ремонт.
Наш досвід свідчить, що профілактика та обслуговування котельні вигідніше і дешевше обходяться споживачеві, ніж ремонт. Наші фахівці оперативно проведуть кваліфіковане обслуговування в разі виникнення якоїсь несправності.

Гарантійне обслуговування

Гарантійний термін експлуатації котла становить 24 місяці з дати продажу споживачеві. Проектний термін роботи котла - 20 років.
Всі поломки, які виникають з вини ПП «Котлотех», усуваються представниками виробника протягом всього гарантійного терміну.
Згідно законодавства України претензії щодо некомплектності або механічних пошкоджень, які виникають після продажу та встановлення обладнання не приймаються.
Покупець втрачає право на гарантійне обслуговування, а фірма «Котлотех» не несе відповідальності у певних випадках:
- було порушення правил монтажу, експлуатації, обслуговування, транспортування, а також зберігання котла, вказаних в паспорті котла, якщо монтаж і обслуговування проводилися іншими фірмами;
- самостійна зміна покупцем конструкції котла (котельні), використання запчастин, деталей, витратних матеріалів, які не передбачені нормативними документами;
- поломка з вини покупця;
- використання котла не за призначенням;
- відсутність технічного обслуговування згідно з вказівками в паспорті.
Наші фахівці на зв'язку в будь-який час, завжди готові прийти на допомогу клієнту і в найкоротші терміни вирішити проблему.

Контакти

10019, м. Житомир,вул. Комерційна, 8
 Контактные телефоны:
+38 (0412) 48-20-79 тел./факс
+38 (067)  412-54-01
 
Директор підприємства:
Зданевич Олександр Леонідович.